Kaj je odhodni klicni center in zakaj se takšna storitev uporablja

Poleg vhodnega klicnega centra, ki se uporablja zlasti za sprejemanje klicev, poznamo še odhodni klicni center, ki se uporablja za odhodne klice potencialnim strankam ter trenutnim strankam v imenu nekega podjetja. Odhodni klici so bili nasploh osredotočeni predvsem na telemarketing pa tudi na doseganje strank za prodajo. Vse več odhodnih klicev obstoječim strankam za zagotavljanje proaktivne oskrbe strank pa se pojavlja v zadnjih letih, in sicer zaradi vpliva zakonodaje in pritiska strank na naključno klicanje.

V današnjem času storitev odhodni klicni center najpogosteje vključuje generiranje sledi in prodajne klice k potencialnim strankam, navzkrižno prodajo in nadprodajo klicev že obstoječim strankam, klice za vzdrževanje strank, proaktivno storitev za stranke, na primer obveščanje strank o izpadih storitev.

 

Kaj še vključuje storitev odhodnega klicnega centra

Poleg omenjenega odhodni klicni center vključuje še načrtovani povratni klic strank, tržne raziskave in zbiranje informacij, povratne informacije strank ter raziskave zadovoljstva strank, nastavitev termina in ne nazadnje še izterjavo dolgov.

Odhodni klicni center običajno omogoča programska oprema, ki je zasnovana v oblaku. Zasnovana je tako, da posameznim podjetjem učinkovito pomaga pri aktivnem sodelovanju z obiskovalci ter strankami pri povečanju prodaje. Od agentov, ki delujejo v odhodnem klicnem centru, pa se zlasti pričakuje, da bodo izvedli večjo količino klicev na uro.

 

Največji izzivi, s katerimi se odhodni klicni center srečuje v praksi

Vsekakor se odhodni klicni center lahko v praksi srečuje z najrazličnejšimi izzivi. Vemo, da je narava odhodnih klicev praviloma precej vsiljiva ter jo vodijo potrebe podjetij in ne strank, so zato stranke pogosteje obrambne in previdne pri klicu. To v praksi vsekakor pomeni, da so odhodni klici za agente lahko v veliki meri stresni. Spopadati se morajo namreč z vztrajnim zavračanjem, pomanjkanjem interesa, ne nazadnje tudi z raznovrstnimi žalitvami.

Seveda pa mora odhodni klicni center in zaposleni v njem upoštevati nekatere vrste zakonov, na primer Zakon o varstvu telefonskih potrošnikov.